Thursday, January 18, 2018

کیک تولد

پسرك كوچك ما به قول خودش دو رقمى (١٠ ساله) شده 😊 و احساس مردونگى شديدي بهش دست داده 😀😍 .
.
براي كيك تولد خيلي دوست داشتم بتونم بامداد رو يه جورى خوشحال و سورپرايز كنم. كيكى كه در عكس مى بينيد از جلد كتاب Diary of a wimpy kid گرفته شده كه يكى از كتابهاي مورد علاقه بامداده و تقريبا تمام مجموعه ش رو داره..
حدودا يكى دوماه پيش كنار هم در حال خوندن كتاب بوديم كه از احساس خوبش راجع به كتاب و اينكه متوجه زمان نميشه وقتى مى خونتش برام مى گفت همون لحظه يهو به ذهنم رسيد تا با همين كتاب سورپرايزش كنم اما مشكل اينجاست كه تولد بامداد توى اين سالها عموما روز اول مدرسه بعد از تعطيلات سال نو ميلادي بوده و من هميشه مجبور بودم جلوي خودش كيك رو درست كنم امسال اما از روز قبل بايد مى رفتن مدرسه و من نصف روز فرصت داشتم تا كيك رو درست كنم منتها چون مجبور بودم كارهاي مقدماتى مثل فيلينگ و گاناش كشي رو از شب قبل انجام بدم بهش گفتم امسال مى خوام برات يه كيك قهوه اي ساده (منظورم همون گاناش بود) 🤭🤭 درست كنم و بامداد كه خدا رو شكر در همه شرايطي راضي و قدردان است بابت همون هم ازم تشكر كرد و گفت اشكال نداره در حاليكه مطمئن بودم خوشحال نيست... اين رو بيشتر وقتى نشون داد كه روز بعد با ديدن كيك نمى دونست چكار كنه و بعد از اينكه از شوك در اومد پريد بغلم و حالا ببوس كى نبوس 🤭😘😘لاصه كلام اينكه بالاخره تونستم در ده سالگي براي اولين بار از بابت كيك تولد پسركم رو سورپرايز كنم و اين خيلي خوبه♥️♥️♥️
متاسفانه فرصتم اونقدر کافی نبود تا مثل کیک تولد انگری بردز که اینجا می تونید توضیحاتش رو ببینید مراحل تهیه کردن کیک رو عکاسی کنم و با توضیحات براتون بگذارم اما بعنوان ایده و اینکه یادگاری از کیک تولد بامداد در وبلاگم داشته باشم تصمیم گرفتم عکسهاش رو بگذارم.
اين كتاب در ايران به اسم خاطرات يك بچه ى چلمن ترجمه شده.

No comments:

Post a Comment