Monday, February 05, 2018

ساندویچ مرغ کبابی

این ساندویچ مرغ کبابی یا گریل شده یکی از آپشن های من برای روزهایی است که نمی دونم چی بپزم یا وقتایی که فرصت چندانی ندارم و می خوام یه غذای سریع درست کنم. همونطور که خودتون هم می دونید مزه دار کردن غذاهای گوشتی و اینکه از چه طعم دهنده هایی استفاده کنیم تا بتونیم بوی زهم گوشت و مرغ رو از بین ببریم بخش عمده پخت اونه و این ساندویچ فقط با دیژون ماستارد (سس خردل دیژون) و نمک و فلفل مزه دار می شه اما تا امتحان نکنید متوجه نمی شید چقدر خوشمزه است و طعم ملایمی به این غذا می ده اینه که به شما هم پیشنهاد می دم یبار امتحانش کنید ودر کنار خانواده از خوردن اون لذت ببرید. 

مواد لازم:
سینه مرغ ۵۰۰ گرم
دیژون ماستارد ۱ قاشق مرباخوری سرپر
فلفل سیاه ترجیحا تازه ساب
نمک 

طرز تهیه:
ابتدا سینه های مرغ رو از وسط به دو نیم یا سه قسمت تقسیم کنید در حدی که لایه ها نسبتا نازک بشه. نمک و فلفل می زنیم.
من چند مدل دیژون ماستارد استفاده کرده م اما از این مدلی که در عکس بالا می بینید خیلی راضی بودم و پیشنهاد می دم اگه ایران این مدل در دسترس هست در درجه اول همین رو استفاده کنید. حالا دیژون رو هم اضافه کرده مواد رو خوب با هم مخلوط کنید اگه فرصت کافی داشته باشید پیشنهاد می دم مواد رو روز قبل یا حداقل دو سه ساعت قبل تر مرینیت کنید.
نهایتا سینه های مرغ رو با یه مقدار کم روغن زیتون داخل تابه گریل کرده و با هر مخلفاتی که دوست دارید لای نون ساندویچ گذاشته و میل کنید.
نوش جان ***
لاله

No comments:

Post a Comment